السلام عليكم
اخوني
انا معاملتى تحولت من الامارة للداخلية بداية رمضان وتم قيدها فى تاريخ 11- رمضان والى الان تحت الاجراء
هل فى احد معاملة راحت فى نفس الوقت
وهل خلصت ورجعت على الامارة ولا لسا
واية وضعها على موقع الوزارة
بالله افيدونا الواحد اعصابة تعبت